Skitsnack

Jag ska ju egentligen sköta mina husliga bestyr nu, men jag måste bara berätta en grej om min femåring först.

Igår kväll satt syrran här med mig och skissade lite på planeringen av 30-årsfesten, samtidigt som ungarna åt kvällsmat. Plötsligt tittar Hugo upp från sin skål med flingor, vänder sig mot syrran och säger stolt:

- Vet du, Lollo? En gång.... (Formar båda händerna till en enda stor cirkel). En gång... bajsade jag en sån HÄR stor bajskorv!

Tänk om man kunde känna samma glädje över de små sakerna i livet, så som barnen gör! Jag kan inte låta bli att förundras...
sara
2008-02-29 @ 14:20:47
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Mitt ex talade alltid om för mig hur hans bajs var. Löst, hårt, snabbt eller färgat...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0