Rätt ska vara rätt

Så jag måste ju förklara mig...

Kära söta ni, det är alltså inte MIN toaholk eller mobil på bilden i inlägget nedan! Jag har lånat den på worldwajdawebben - för att illustrera. Vet att man inte får göra det, men jag hade liksom inte sinnesnärvaro nog att springa efter kameran när upptäckten gjordes häromdagen... Jag var fullt upptagen med att häva ur mig diverse svordomar, förbannelser och annat, samtidigt som jag studsade på stället i ren förtvivlan.

Det var ett ångestladdat ögonblick där.

Förresten! Jag har ju inte berättat vem som gjorde upptäckten först - och tog det med ro, vill jag lova!

Kevin kom nämligen nersläntrandes för trappan i hallen och deklarerade att han var "skitnödig" innan han gick mot toalettdörren i måndags. Eftersom jag föredrar att barnen använder toan på övervåningen (En del siktar mindre bra, en del tycker det är fräckt att köra "no hands-varianten" och en del glömmer ofta att spola) så protesterade jag högljutt.

- Nä, nä, nä! Barntoaletten är där uppe har vi sagt!

Varpå Kevin svarar sävligt:

- Mmmm, jag vet. Jag tänkte bajat där, men din mobil ligger ju i holken och jag ville inte skita på den...

jag igen
2008-11-28 @ 07:11:25

Lyckliga du!!!! Du måste ha fått världens underbaraste barn!!! Gläd dej! Snart är dom stora o odrägliga tonåringar.

Gustaf
2008-11-28 @ 09:34:57

Haha, vilken COOL och SNÄLL reflektion :-D

ullrika
2008-11-30 @ 23:03:34
URL: http://akirllu.blogg.se/

haha! underbart! han är grymt omtänksam lille Kevin minsann... :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0