Det är mycket nu...

Jag har knappt hunnit sitta vid datorn alls den senaste veckan, därav den dåliga uppdateringen. Fasiken vad mycket det är som händer hela tiden alltså! På både gott och ont. Jag är stressad som satan men har gjort en hel del skojigt på sistone med. Mycket kalas har det varit. Och god mat!
Min kropp protesterar och säger att den inte är arton längre. Jag förstår ingenting. När fan behövde jag vila mig i flera dagar efter en party-helg?? Mycket märkligt.

Men jag har inte bara levt ohälsosamt. Jag har faktiskt promenerat en hel del med. Långa powerwalks med tjejkompisarna - flera mil i veckan! Jag är så stolt över mig själv! Nu har jag säkert förlängt mitt liv med flera år - eller åtminstone jämnat ut oddsen lite...

Hur som helst ville jag bara tala om att jag lever. =) Och passa på att slänga in lite bilder från den urtrevliga tjejmiddagen hemma hos syrran i lördags!!

Carpe diem

   
   
                                          



Anna
2008-09-30 @ 13:29:19
URL: http://annaomallt.blogspot.com

Skönt att höra att du lever! Jag började bli lite orolig ;)

ME&MY
2008-09-30 @ 16:11:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/

instämmer med ovan.



Shit vad skoj ni verkar haft på tjejmiddagen och du var snyggast som vanligt!!

Mr Amazing
2008-09-30 @ 16:49:33

Mer bilder... MER BILDER!! ;)

Mr Amazing
2008-09-30 @ 16:51:23

Kul tjej som läser bibeln på förfesten.. =)

ullrika
2008-10-01 @ 00:11:52
URL: http://akirllu.blogg.se/

åh vad jag saknar en riktig jäfla fest!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0