Mitt ABC

Knyckte den här idén inne hos Linda. Gillar ju sånt, vet ni väl... ;-)



Allergisk mot sport i alla former, samt pollen.
Bor i Torslanda
Cola är en av mina många laster.
Drömmer om ett större boende, gärna precis vid vattnet.
Egoister är bland det värsta jag vet!  
Fyra barn har jag begåvats med.
Grubblar alldeles för mycket ibland.
Humor är superviktigt för mig!
Ironi likaså
Jämrar mig som en man när jag är sjuk.
Körkort har jag inget.
Lever mycket för stunden.
Musik är terapi för min själ.
Nu gift med make nr 2 .
Optimistisk för det mesta, speciellt när det gäller tider.
Pratglad. "Sänder jämt" enligt Maken.
Qvinna. (Fy fan vad kontaktannonsigt det blev nu.)
Rädd för blod och höga höjder.
Shoppar för mer än jag har råd med.
Tror inte på Gud - men däremot att allting har en mening.
Umgås gärna och ofta med mina vänner.
Vänner är också namnet på den bästa tv-serien som någonsin visats på tv.
Wife 1.0 kallar Maken mig
Xtra allt ska det vara när jag äter =)
Yllehalsdukar och mössor är ett måste för mig på hösten!
Znarkar tydligen ibland..
Ångrar hellre det jag gjort än det jag inte gjort.
Älskar min familj och mina vänner.
Önskar att jag kunde vinna på lotto.
Linda
2009-09-11 @ 11:31:34
URL: http://bucketlist.blogg.se/

Å va bra det blev! :) KRAM

Syster S
2009-09-11 @ 16:18:07

Maken här hemma hävdar att din make missat en detalj när han kallar dig Wife 1.o. Eftersom du är uppgraderad borde namnet åtminstone vara Wife 1.1.



Kram!

Petra med bloggen
2009-09-11 @ 16:49:30
URL: http://iconfess.blogg.se/

Hahaha, härligt syrran! =) Det ska jag tala om för honom. Rätt ska vara rätt. Uppgraderad ... I like!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0