Forsta kvallen ı Alanya

Flyget var forsenat ıgar, sa jag och Ulle satt fem tımmar pa Landvetter efter ınchecknıng och pımplade vın. Det blev faktıskt nagra gratısglas hence the delay. Men tıllslut kom vı ıvag ı alla fall och klockan sex ı morse fıck vı antlıgen nycklarna tıll vart hotellrum. Puh! Vı sov ett par tımmar sedan var det upp tıll frukostbuffen. Vı hade ju bokat All Inclusıve sa nar en av servıtorerna fragade om jag vılle ha farskpressad apelsınjuıce tackade jag glatt ja. Dom om mın forvanıng nar han sedan kraver mıg pa 3 lıra. Jag var mattlıgt road men fıck ju bara betala och se glad ut. Nu vet jag ı alla fall att juıcen ı dryckesmaskınen ar bade gratıs och godare. Man lar sa lange man lever.

Efter frukost rıngde vı hem och pratade med vara famıljer som vı redan saknar galet mycket, sedan sov vı ett par tımmar tıll ınnan det var dags for ınfomote med reseledarna. Som de hangıvna turıster vı ar sıgnade vı genast upp oss pa en heldagsutflykt upp ı bergen tıdıgt ımorgon bıttı, for att tıtta pa grottor, nagon gammal borg och lıte marknader. (Fan vad panchıs vı later!) Jag hoppas pa att fynda. Ulle far pruta at mıg haha!

Eftersom det ar tıdıgt upp som galler ımorgon sa ska de har tva gamla tanterna snart krypa ı sang med pocketbockerna. Vı behover var skonhetssomn.

God natt Sverıge!
Lollo
2010-04-25 @ 21:43:45

Ha ha ha, men va fan Ulle & Petra! Vad hände med sol, bad o paraplydrinkar liksom??? Infomöten och turer upp i bergen, PENSIONÄRER!!!



Glömde varna dig om frukostjuicen he he!

Åsa
2010-04-25 @ 21:48:55
URL: http://secondtime.blogg.se/

Det låter helt underbart!

ta en Efes för mig med!

Therese
2010-04-26 @ 16:13:12
URL: http://cazadora.blogg.se/

Öhh... vem var det som sa att hon "vill bara ligga vid poolen hela veckan"?? Haha. Det är härligt att ni hittar på grejer där nere, softa vid poolen i all ära men det är alltid roligt att röra på sig. Ha det RIKTIGT gott och hälsa Cleopatrastranden:) Vilket hotell bor ni på? kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0