Årets julkort

Måste ju visa julkorten vi skickade i år förresten!



Till saken hör att jag alltid velat skicka sådana där söta julkort med barnen på, som alla andra gör, men aldrig lyckas få till en vettig bild på ungarna tillsammans. De är ju liksom fyra stycken och alltid är det någon som gör en grimas när man försöker få dem på en bild ihop.

Men så hittade jag vistaprint.se, där man kan göra julkort med flera foton på! Kanoners va? =) Priserna var bra med. Tror jag betalade 400 kr för 20 julkort med kuvert, och då fick jag hem dem på två eller tre dagar.

Det svåraste med alltihopa var snarare att bestämma sig för en av deras hundratals olika designer! Massor av roliga idéer att välja på. Kolla in sidan själva. Behöver ju inte vara just julkort du beställer heller. Inbjudningskort till födelsedagsfesten är en annan kul idé kanske? 

Catrin
2010-12-30 @ 21:07:09

Tack finaste Petra för Julkortet!! Det står och sprider glädja ovanpå bokhyllan!

Stor Puss o kram till dig och familjen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0