Är det verkligen snart höst igen?

Kan inte fatta att det är sista dagen på juli månad idag. Och att Maken har sin sista semestervecka för den delen. På måndag är det bara jag och kidsen igen, i ca tre veckor tills skolan börjar, både för dem och för mig faktiskt. Jag tänkte fortsätta läsa upp mina gymnasiebetyg men inte på distans nu, utan på komvux inne i stan. Motivationen är på topp igen och det känns bra.

Så som sagt, augusti i morgon då!? Jisses.
Veckorna har gått fort. Denna veckan har grillkvällar åter varit ett genomgående tema. Grill med übertrevliga grannar, grill hos syrran och hennes familj i Kinna och ikväll hos några andra goda vänner här i radhusområdet. Jag älskar sommaren! På hösten och vintern försvinner folk in i sina hus och det blir inte alls samma naturliga umgänge och gemenskap. Fasligt synd tycker jag, men är det inte väldigt svenskt?


Våra grannar Jörgen och Julia som tog initiativet till en grymt trevlig grillkväll i längan!

Nu ska jag återgå till projekt StädahusetförihelvetePetra innan Maken kommer tillbaka från... (gissa?).. golfbanan ja.
Pia B
2010-07-31 @ 17:42:11
URL: http://minaminnensblogg.blogg.se/

Visst är det tråkigt med hur alla bara försvinner under de mörka månaderna :( Jag håller med dig!!!!



Ha då kul med städningen och ha RIKTIGT kul ikväll nu då Petra !!!



PUSS

Anonym
2010-08-01 @ 18:27:50

Jag blev verkligen glatt overraskad nar jag tittade in pa din blogg. Uppdaterad! Tanker pa er nar vi badar och njuter av solen och varmen. Hoppas verkligen att Nellie trivs pa lagret.



Hor av mig nar vi kommit hem igen. Kram till er alla!

ME&MY
2010-08-04 @ 19:53:19
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Bra där! Att plugga är jätte kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0