Dieten

Jag tänkte avlägga en liten lägesrapport om mitt dietande igen.
Det går svinbra, tackar som frågar.

Efter gårdagens bravader smaskade jag i mig först en Magnum Strawberry White (som för övrigt måste vara den godaste glassen på åratal) samt ett halvt glas rödvin på Evas altan lite senare. Hon hade sett mig jaga förbi efter Nova X antal ggr under dagen och tyckte nog att jag kunde behöva det.



Så nu har jag ändrat reglerna. Diet för mig innebär alltså nu att man endast får intaga en glass, samt ett glas vin/öl varannan dag. På sin höjd varje. Sedan så får man bara äta godis fredag/lördag/söndag.

Om man kör på för hårt med dietandet i början så blir det nämligen lätt att man inte orkar med det har jag hört, och det vill vi ju inte ska hända!



PS. Det är givetvis okej att äta mat också och inte BARA en glass och ett glas vin alltså. Om nu någon inte förstod det.

Hanna
2010-07-01 @ 19:40:17
URL: http://hannanas.se

nej man alltså nu har jag annamat dieten ett glasrödvin och en glass om dagen. BARA :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0