Äh vad fan

Fick dåligt samvete över "påskriset" vi plockade hem igår jag och barnen...
Vad är jag för en mamma egentligen? Klart ungarna ska ha riktigt påskris på påsk och inte någon vissen jäkla grå taggbuske i en vas! Shame on me...

Så fort de gått till skolan i morse pinnade jag bort till affären och köpte ett rejält fång RIKTIGT björkris som redan hade fjädrar i och som jag bytte ut det andra skräpet i vasen mot.

När Nellie kom från skolan igen sade hon lyckligt: "Åh vad bra att du har satt i fjädrarna nu! Då kan jag och Nova hänga upp äggen."

Självklart. Vad gör man inte för sina barn liksom. ;-)

I gengäld var ungarna tvugna att titta på "Så ska det låta" med mig. Hehe, Kevin pratade om att rymma hemifrån... Men det var ju faktiskt det bästa programmet tv´n hade att erbjuda ikväll!

Nu har kidsen fått nog av min skönsång och gått upp på sina rum och jag sitter ensam kvar med mina katter och ett glas cola och filosoferar över mitt liv. Jisses! Känner mig sketdjup och får nog akta mig så att jag inte drunknar snart.



Åsa
2010-03-26 @ 22:32:45
URL: http://secondtime.blogg.se/

Måste bara säga att dina senaste inlägg är förjävla bra!

Kram o ha en fin kväll! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0