Be careful what you wish for

Fy satan vad jag har haft dåligt samvete det senaste dygnet! Min lilla Norpa har kliat sig oavbrutet hela natten och grinat och grinat och grinat och grinat och grinat och.. ja ni fattar. Det var inte tal om någon sömn förrän klockan halv fem i morse ungefär. Då sov vi skavfötters på soffan jag och hon ända till halv tio, med de utvecklingsstörda Teletubbiesarna på i bakgrunden. (Tv-programmet alltså - inte mina andra barn.) 
Tror ni jag har förbannat mig själv X antal gånger under natten för att jag utsatte Nova för vattkopp-smitta eller?! Närå, inte alls.....

Idag hade jag tänkt hämta ut "Lattjolajbanlådan" på posten (Alltså prylarna eh...broschyren jag beställde på Lustjakt-partyt förra helgen) men jag har inte haft ork att promenera till torget så det får bli imorgon istället. Nåt kul ska man väl ha på söndagar också? ;-)

Det knackade precis på ytterdörren och jag blev skitnervös. Det är nämligen "Earth-hour" nu och jag har förvisso släckt ner nästan hela huset, men jag sitter i köket med min laptop och en liten lampa tänd och jag trodde nästan att det var någon form av grannsamverkans-gäng som patrullerade området och som uppäckt mitt miljösyndande genom fönstret, haha! Det var det alltså inte. Det var Lilla Grannen som undrade om jag hade cola till hennes grogg. =)

Nu ska jag smyga upp i min säng med en pocketbok och somna pinsamt tidigt.

Go´natt!
veronica
2010-03-28 @ 14:45:51

Om det blir för jobbigt för henne med klådan så kan man få Tavegyl utskrivet det funkar sååå bra...klådan bara försvinner



Kram Veronica

Fisken
2010-03-29 @ 10:39:38
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/

Jag känner igen det. Mina ungar har haft det båda två. Jag köpte någon slags kylbalsam att ha på utslagen. Lät som en bra plan tills ungarna utvecklade ca 1500 utslag var...

I vilket fall som helst så lindrade det. På så sätt så håller du ju dig upptagen också så du slipper att slita på broschyren.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0