Snabb fråga

Kan man bli hög på koffeintabletter?

Senil som jag är stod jag med burken i handen och kunde inte för mitt liv minnas om jag redan tagit ett par, så för säkerhets skull stoppade jag i mig två (till?).

 

Såhär i efterhand är jag ganska säker på att jag nu tryckt i mig fyra stycken.

Händerna skakar som på min farmor, blicken känns stirrig och mundiarrén är värre än någonsin.

Lollo
2010-09-23 @ 16:58:15

Koffeintabletter, jag skulle behöva något starkare än så;-D

Pia B
2010-09-23 @ 20:07:50
URL: http://minaminnen.wordpress.com/

Ha ha.



DU, jag tog för många sånna i gymnasiet... Fick världens döds/panik ångest attacker av dem.. Huuuuu!!!!



C
2010-09-25 @ 22:10:50

DOZETT, människa!! DOZETTE.

har starkt för mig att det här har hänt innan. VIRRPANNA.

ullisar
2010-10-02 @ 00:26:03
URL: http://ullrika.se

jag är en hemsk människa för jag skrattar så tårarna samlas!! föörlåååt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0