En annorlunda komplimang

Man märker att äldsta sonen skjutit i höjden på sista tiden. Snart är han ifatt mig, jag är ju trots allt bara 166 cm över havet.

Igår när jag satt vid mitt skrivbord på övervåningen kom han och ställde sig bredvid mig, sade "Hej lilla mamma" och smekte mig lätt över håret. Så stannade han upp i rörelsen och log innan han drog handen över håret ännu en gång.

"Vad lent hår du har."
"Tack."
"Som en katt.."
"????"
"Jag har aldrig tänkt på det. Fast jag har nog aldrig klappat på dig förut."

Jag erbjöd honom storsint att komma och klappa mig på huvudet när han ville i framtiden.
Harriet
2011-03-01 @ 02:24:51

Vad härligt! Visst smälter ett modershjärta?

Åsa
2011-03-01 @ 10:10:12
URL: http://secondtime.blogg.se/

Så härligt!! Passa på att njut!

Belinda
2011-03-03 @ 21:00:56

Så fint sagt:-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0