Veckans Blocket-fynd



Bor du i närheten av Halmstad kan du få dessa härligt retro gymnastik-skåp mot annonskostnaden (som är ynka 30 riksdaler). Det är ju som hittat! Ring Taz (det stod så) på 0735 175524

Jag är lite sugen på att köpa dem och sedan hänga mig inne i ett av dem med nåt gammalt skärp som jag ändå inte kan använda längre.

Eller så kan jag bara knuffa in maken och de fyra barnen i varsitt skåp och låsa. Det skulle man ju också kunna göra. Och sen kanske det kommer fågelsång. Och så blir det mörkt. Eller, jag vet inte...



Vaddå PMS?
JAG?!?!? Vad menar du? Jag önskar dig en trevlig lördag nu för i helvete!

ME&MY
2011-03-03 @ 12:29:52
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Hahaha jag älskar ditt sätt att uttrycka dig!

Fy fan vad bra inlägg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0