Vimmel och svammel

Okej, här kommer några bilder från lördagens fest. Håll till godo!




   

    

Det utlovade skvallret däremot håller jag nog inne med i alla fall. Sorry! ;)
(Jag vet, jag är en fegis.)

Jessica
2011-01-29 @ 21:54:41

Ja nu var du allt feg. Du skrev ju dagen innan att det minsann skulle skvallras. Här satt jag och säkert MÅNGA andra och räknade ner timmarna och loggade in titt som tätt för att få reda på vad det var för skvaller som komma skulle. Men itte nåt fick man reda på, ITTE NÅT! Skämmes ta mig f-n! ;-)

Lollo
2011-01-30 @ 13:42:37

Ha ha, jag vet, jag vet;-) Men av respekt för vissa vänner he he, så tänker jag inte vara så taskig att jag berättar (men kul haf vi haft åt det i efterhand - Dock inte precis när det hände ha ha ha)!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0