Jag är som en enveten flugjävel.

Fortsätter att komma tillbaka heeeela tiden. ;)

Men nu är det så att mitt behov att ordkräkas har återvänt. Jag vill blogga igen - hur fjortis det än kan verka. :)

Det är terapi och orkar du inte läsa så skit i det. Simple as that.

Men designen måste vi ju ta tag i!
Eller, inte jag - utan ni. Eller någon.
Helst någon som KAN.

Jag kan INTE och se nu hur det gick när jag började pilla på kodmallarna (eller vad det heter) själv.

Lyckades ju bara röra till den snajsiga designen som Mikael hade grejjat åt mig för ett par år sedan. Det var la dumt.


Så hjälp mottages tacksamt.

Häppåre!
Ullrika
2012-07-25 @ 00:06:53
URL: http://ullrika.se

Jag har glömt hur det funkar på blogg.se, men kan du inte bara välja en ny mall och "glömma bort" den gamla? Eller hänger kodmallarna liksom med?



Skoj att du är fjortis igen iaf! Välkommen tillbaka :)

Lycka till med koderna!

2012-08-04 @ 14:29:09
URL: http://theresan.wordpress.com

Kan hjälpa dig om någon vecka när jag (förhoppningsvis) har internet hemma igen

SysterS
2012-09-27 @ 10:59:42

Älskling, en fluga gör ingen sommar :-)

Svar: Två flugor då? ;)
Petra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0