(H)ärliga barn

Igår fick jag äran att hänga med minstingen (Nova) i skolan. Fast rent tekniskt så var
vi bara där i en kvart, sedan drog vi iväg på heldagsutflykt till Sillvik tillsammans med resten av elever och lärare på Torslandaskolan F-5. Totalt ca 300 pers! Det låter ju hur mycket som helst men det kändes faktiskt inte så där och då.

Härligt väder, goa ungar och fantastiska fröknar = gôrtrevlig dag! Och dagens bästa kommentar kom tveklöst ur en snart sexårig flickas mun:

"Min mamma fick nog av min pappa och slängde ut honom och alla hans kläder, så nu bor han i Mölndal."

Hahahaha...! Har man barn finns det inga hemligheter längre. Så ett hett tips: Vill du verkligen lära känna någon - umgås med deras barn. ;)

 

                                 

 

Anna
2013-09-23 @ 21:35:48
URL: http://mammatillfreija.bloggspot.se

Undra om den kommentaren kom från min dotter kanske? Eller finns det något mera barn i klassen vars Pappa bor där? ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0