Fullt ös medvetslös. Fast tvärtom.

Sov som en stock i natt. Vaknade förvisso upp vid sex-snåret då Nova (åttaåringen) behövde hjälp med att fixa och packa lite grejer inför avfärd till stallet med sin kompis Matilda. Där ska de tillbringa hela långa dagen till Novas stora lycka, så det lilla yrvädret såg jag inte så mycket av denna gången tyvärr. 
 
 
Men när tjejerna gått gick jag och lade mig igen. Somnade om på två röda utan några som helst problem. Det är en talang jag har. Narkolepsi tror jag visst det kallas? ;) 
 
Skämt åsido, så fick jag höra en gång när jag hämtade Nova på fritids att hon informerat sina lärarare om denna fantastiska begåvning jag besitter. Jojo..  Hon hade tydligen skrutit och sagt - och jag citerar: 
 
"Min mamma kan sova ÖVERALLT. På en sten till exempel. Eller i ett garage."
 
Det är oklart hur pass imponerade lärarna egentligen blev.
 
Anyhow. Efter att jag lagt mig igen så sov jag till kvart över tolv!! Det var INTE meningen! Jag och Hugo (13-åringen) hade nämligen bokat biobiljetter till en film som börjar strax efter två och bussen in till stan tar nästan en timma ifrån Torslanda, så plötsligt blev det väldigt bråttom. Och jag som avskyr att stressa...gaah!  
 
Vi hann tillslut, men det var på håret. Och inte helt problemfritt heller.. Berättar mer om det sedan. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0