Hamnade i exets säng

Ja, lite okonventionella är vi nog ändå, exet och jag. Men på ett bra sätt.
 
Denna helgen är "min" helg med de två yngsta barnen. I vanliga fall brukar de komma upp till mig på Tjörn då - men eftersom de ska iväg till Lindvallen med sin pappa och hans flickvän redan i ottan på söndag morgon så bestämde vi att jag åker ner till dem i Torslanda istället, fredag-lördag, så det inte blir så stressigt för ungarna med allt flängande fram och tillbaka. 
 
Därför är alltså exmaken hemma hos sin flickvän på Öckerö över natten, medans jag bor med barnen i vårt gamla (numera exets) radhus för ett dygn. 
 
Ligger till och med i vårt gamla sovrum, i vad som en gång var min säng och beundrar de nya tapeterna som kommit upp på väggarna sedan sist jag var här. Inga konstigheter med det alls tycker jag. :)
 
Vi gör ju detta för barnens skull och jag är så innerligt jävla glad att vi har en såpass bra och okonventionell relation till varandra att det funkar med lite udda lösningar som den här emellanåt. 
 
Känner mig nästan som hemma. 😜😂
 
Nä.. Nu är det i alla fall dags för mig att släcka lampan. Puss och godnatt på er mina vänner. 💕 Ta hand om varandra och var snälla. Karma is a bitch vet ni.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0