Renovering av förrådet, kapitel två

Nu börjar den lida mot sitt slut, vår "make-over" av förrådet på framsidan huset. Sedan någon dag tillbaka är det officiellt Kevins rum och det är mest finlir som ska göras klart. Någon list, rullgardiner/gardiner, bättre belysning, ny byrå och sådär. Men nu går det i alla fall att bo där ute! Faktum är att jag gärna hade gjort det själv. =) Bara tanken på 120 cm bäddmadrass all to myself...aaah! (Som det är nu delar jag 90 cm med minst ett barn per natt. Resterande 90 cm av dubbelsängen delar maken med...nä just det. Ingen! Magiskt det där.)
 
Anyhow, här kommer en liten bildkavalkad från rummet/friggeboden. Första bilden är från precis i början av arbetet. Minns ni?
 

Och nu...nästan helt färdigt.
 
 
 
 
 
 
Veronica
2013-09-23 @ 08:29:49

Wow vilken skillnad , vilken lyx för han.
När kommer övervakning kameran upp da hahaha

Svar: Snart Veronica, snart! ;)
Petra

Viktoria
2013-09-23 @ 23:00:24
URL: http://storfamiljslycka.blogg.se

Det blev ju hur bra som helst!! Skulle absolut kunna tänka mig att göra något liknande om några år när vår tonåring flyttar ut i gäststugan :-)
Än så länge vill jag behålla mitt gym därute och sonen inne.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0