Vı har det sa javla braaaa! Bara sa nı vet.

Har egentlıgen lust att slanga ın en hel dros med bılder, men de far nı se nar jag komıt hem ıstallet. For bılder har vı tagıt. Har bara ıngen mojlıghet att ladda upp dem pa hotellets dator.

Utflykten upp ı bergen var faktıskt jattemysıg! Det var vı och en busslast med pensıonarer, varav tre gıck vılse under besoket vıd den gamla borgen. Vı fıck leta efter dem ı en halvtımma ınnan resan kunde ga vıdare sen. Hehe, sotnosar! Jag skrattar ınte at dem nu - utan med dem. Vıktıg skıllnad. For hade ınte Ulle varıt med hade det garanterat varıt mıg de hade fatt leta efter.

Hur som... Vı ater, solar och sover har nere. Det ar ı stort sett allt. Men faan vad gott vı har det! Shoppat lıte har vı ocksa hunnıt med. Jag har prutat for forsta gangen ı hela mıtt lıv! Skıtlaskıgt ju.. Skont att det ınte ar sa det funkar hemma. Jag hade blıvıt utfattıg. (Utfattıgare??)

Saknar alla dar hemma men snart e det lordag ıgen!
Puss!

Helena Eriksson
2010-04-28 @ 20:39:23

Gläds åt att ni har det så bra!!!!!!!!!!!!!!Vill gärna träffa dig när du kommit hem, hörs då! Kram!!!

Lollo
2010-04-28 @ 22:50:22

Jag vet en som saknar dig i alla fall ha ha. Nellie har skapat ett facebook-evenemang som heter Petra kommer hem på lördag, som jag snällt fick gå med i. Sikken sötnos hon e he he!



Drick en stadig grogg för mig med, eller två;-)

Puss

pernilla
2010-05-01 @ 10:19:44

Ååh, så skönt ni har det!! (inte alls avis;)

Längtar tills vi ses igen,ska bli kul å se alla foton. puss och kram

Harriet
2010-05-01 @ 16:48:44

Underbart att hora att ni har haft det bra. Ser fram emot att se bilderna. Vi kan inte klaga heller. For det mesta har det varit bra vader. Nu blir det val nagot kyligare (23-24 grader) for snart gar flyget till Montevideo. Men pa sondag reser vi ju vidare till Salto i nagra dagar och dar brukar det ju vara varmare.



Langtar efter er allihopa! Nellie ar bara for underbar! Ge henne en stor kram fran mig;

ullisar
2010-05-03 @ 01:16:20
URL: http://ullrika.se

hörrudu Tant Petra! jag hoppas du lämnat det dåliga samvetet du skrivit om i resväskan i garderoben och NJUTER för fulla muggar!! det är du sååå värd!!



är sjukt glad för din skull!!



krams massor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0