Nakenbild av mig på Facebook!

Fick ett sms innan, som löd:

"Vad är det för bild på dig som blivit taggad på Facebook? Du är ju nästan naken?!"

Min spontana reaktion var att släppa allt jag hade för händer, kasta mig framför datorn och logga in på fejsboken i ren panik, samtidigt som jag skickade iväg ett svars-sms med ett enda ord:

"VA?!?!"

Trots frenetiskt letande på den förbannade internetsidan hittade jag (Tack och lov!) ingen bild.. Och snart pep det till i mobilen igen.

"Läs hela meddelandet ;-)"

Okej...? Gjorde jag inte det?

Går tillbaka och kollar. Det ser ut precis som innan. Hmm.... Skrollar ner lite.. och där står det:

"En smart person läser hela sms´et  ;-) Sänd detta vidare till alla i din telefonlista och se folks roliga reaktioner. ;-)"

Tack för den Jessica! Tack som fan. ;-D Hämnden e ljuv... Vänta du bara.

Givetvis var jag ju tvungen att testa en del av mina vänner i telefonbokenMan är ju nyfiken liksom. Resultaten var något blandade, hehe... Här är några:

"Jag känner mig väldigt smart" (Hade tydligen läst HELA meddelandet)

"Menar du den svart-vita bilden?" (Har inte hunnit in och kika på den ännu ;-))

Och en väldans massa:

"Snälla säg att du skämtar?!?"

"Va?!?"

"Vart?!? Jag hittar den inte!"

"Du ljuger?!!"
 
Och sedan när jag inte hann svara alla människor fort nog och tala om för dem att de skulle läsa klart meddelandet, fick jag bland annat detta trevliga sms.. :


"Men svara då CP!! Jag e för fan livrädd!!!"

Så nu kan jag ju inte låta bli att undra... Hur många av er HAR egentligen nakna skelett i garderoben? ;-)

Linda
2010-03-29 @ 20:42:19

Hahahaha fyfan Petra... DU VET ju att ja har många nakna skelett i garderoben haha.. Gumman, hämnden e ljuv...Puss i ljumsken

Lollo
2010-03-29 @ 20:45:26

Ska du själv säga ha ha, du sprang ju själv och kollade;-D

Therese
2010-03-29 @ 21:32:12
URL: http://cazadora.blogg.se/

Jag trodde någon taggat mig på min "borsta-tänderna"-bild från norrland i somras...där är jag ju nästan naken... så det var inte så att jag funderade på om det var sant, utan bara vilket foto det var... Jaja. Synd. Hade vart kul om någon hade velat visa mig halvnaken på kort annars... men inte ens det duger man till!;)

Åsa
2010-03-29 @ 22:41:29
URL: http://secondtime.blogg.se/

Inga skelett i min garderob!

Vad jag vet...

Kira
2010-03-30 @ 12:11:04

Så elakt. :)



Jag fick också ett sådant för ett tag sedan men där stod det att bilderna kom upp när man googlade mitt namn. Jag blev nästan gråtfärdig trots att jag vet att jag aldrig ställt upp på några bilder. Men man vet ju aldrig liksom, någon skulle kunna ha tagit dem när jag däck... sov.

Fisken
2010-03-31 @ 23:54:13
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/

Hrrrmmmm...Jag har inte facebook. Därför kan jag garanterat säga att det inte finns några nakenbilder. Där.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0