Kan vi inte bara skippa helgen?

Imorgon är det fredag igen.
 
Den dagen som de flesta andra förknippar med tacos, filmmys i soffan och avkoppling. Det gör inte jag. Inte längre. 
 
Jag tänker alkohol, droger och tonåringar som inte kommer hem på natten. Ibland inte på flera dagar. Detta tänker jag på och ångesten bränner som eld i bröstet. 
 
  
Ullrika
2016-01-01 @ 23:26:48
URL: http://ullrika.se

Jag har tänkt så mycket på dig nu med all julledighet och extra helger och fester. Hoppas ni haft det okej allihop <3

Å så önskar jag ett gott nytt 2016!

Svar: Omtänksamma fina människa <3 Ja, vi har haft det ok. Till och med riktigt bra stundvis. :) Massa kärlek och kramar till dig och de dina!
Petra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0