Det händer bara mig...

Igår fyllde min svåger år.

Jag fick för mig att vara lite rolig när jag skickade iväg ett grattis på mobilen, så jag gjorde det med ett litet filmklipp också. Filmklippet föreställer en man som vikt in sin...eh... laug... mellan benen, så det ser ut som om han har ett kvinnligt könsorgan, för att sedan släppa ned "den" till ljudet av ett högt och gällt "PING"! (Ja, jag har lite speciell humor.)

Min svåger svarade inte på meddelandet.

I morse, klockan 07:20 ringer min telefon. Eftersom det står "Lars" (min svåger heter det) i displayen så svarar jag högt och glatt på klingande göteborgska:

- Gutten Morgen!!

Total tystnad i andra ändan.

Jag: Hallååå??

Man som pratar norrländska: Eh.. Hallå... Jag heter Bo ********. Du har skickat ett grattis-meddelande till mig.

Jag: ????????

Norrlänningen: Alltså.. Jag vet inte om det var till mig det var tänkt? Jag fyllde visserligen år i fredags, men...

Jag: ..............

Norrlänningen: Hallå?

Jag (piper tyst och ångestfyllt): Neeeej, det var till min svåger! Eller, alltså. Grattis i efterskott då men..... *Host* Jag har skickat det fel. Det var till min svåger!

Norrlänningen: Jo. Jag bor i Skellefteå, så du har nog gjort det då.

Jag: Jaha.. Förlåt, verkligen! Det var som sagt inte meningen... Men grattis i efterskott.


Jag har nu dubbelkollat och ändrat numret till min svåger i mobilen.
Kotteby
2009-11-26 @ 10:25:29
URL: http://www.kotteby.se

Det är inte sant. Så fantastiskt roligt. jag skrattar dubbelvikt på golvet åt din fadäs. Och vad var sannolikheten att han fyllde år. Det är ju pricken över i:et. Jag kan inte sluta skratta.



Kan han anmäla dig för sextrakasserier, förresten?

PETRA M BLOGGEN
2009-11-26 @ 11:11:08

Kotteby: Jag hoppas inte det!

Ja, visst var det sjukt att han hade fyllt år precis också. Och så undrar jag varför han var tvungen att poängtera att han bodde i Skellefteå??

Menade han att de inte uppskattar den typen av sms där??

Syster S
2009-11-26 @ 13:22:13

Efter att ha fått ta del av den fina filmen så anar jag varför han talade om sin adress. Han fick kanske upp hoppet om att du kunde besöka honom med en personlig gratulation nästa år.



Och ja, du har verkligen sjuk humor ibland.

Anna
2009-11-26 @ 19:25:11
URL: http://http://thekattmat.blogg.se

HAha så kul! Det händer verkligen bara dig! Och som kotten sa, vad är oddsen för att han just hade fyllt år :D

Jessica
2009-11-26 @ 20:58:35

Vilken slump att han fyllde år samma dag....låter otroligt.



PETRA M BLOGGEN
2009-11-26 @ 21:28:43

Han fyllde inte samma dag. Han hade fyllt förra veckan ju. Men ändå hyfsat otroligt. :-)

Maja
2009-11-26 @ 21:40:39
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Hahaaa halkade in här nyss. Den där har jag också fått skickad till mig. Öppnade den diskret (trodde jag) på ett föräldramöte:)Allas blickar bytte riktning rätt snabbt när det "pingade" i mitt hörs. Pinsamt:) Sjuk men kul humor. Undrar vad de har för humor i Skellfteå?

Helena
2009-11-27 @ 22:06:27
URL: http://helu76.blogg.se/

HahahahHAhahahahaHAHAHA detta är ju LYSANDE !!!

Fisken
2009-11-27 @ 23:43:27
URL: http://dumbas.blogg.se/

HAAAAAAHAAAAAHAAAAHAHAHAHAHAAHAAAAAAA.... Jag-kan-inte-snörvelandas-det-HAHAHAHAHA-var-det-bästa-jag-hulk-hört!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0