En jul med både sorg och glädje

Den 23 december, dagen innan julafton, avled min fina morfar. Han hade då uppnått den aktningsvärda åldern av 93 (nästan 94) år.


♥ Åke Paul Gustafsson 1917-2010 ♥


Självklart känns det jättetungt, men jag tycker att min syster sade det så bra: "Nu får han fira jul med mormor."
Jag tror faktiskt han längtat efter att få göra det.

 

Själva firade vi julafton hemma hos mina svärföräldrar, tillsammans med dem, svägerskan, Makens morfar och farbror, min pappa och så våra alldeles egna fyra tomtenissar förstås.  

Idag blir det en dag för vila (Kan någon snälla förklara detta för mina barn?) och imorgon blir det mera julfirande tillsammans med mina systrar och deras familjer som kommer hit. Mys! ♥

Linda
2010-12-25 @ 12:06:50
URL: http://whittochcharmigt.blogspot.com

Beklagar sorgen. Måste kännas jätte tungt.

Men det var väldigt fint som din syster sa!!



Hoppas att ni endock får en fin jul och lite vila :-)



//Linda

Belinda
2010-12-25 @ 19:40:11

<3 Tänker på dig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0