En bra söndag

Först var nästan hela klanen och kollade på Hugo som spelade innebandymatch...



Farmor och farfar var också där.




Nr 38 e´ Hugo. Och det storvuxna barnet längst th med mörkbrunt hår är Maken. Han tränar kidsen.



Sedan fikade vi allihopa...



Och ytterligare några timmar senare fick vi finfrämmat hemma, när barnens moster Lollo, morbror Daniel och småkusinerna kom på besök.

  <---  Goaste Melvin ♥ 

 
Nova tyckte att Melle skulle ha partyhatt, hehe.. 


Och stackars Noah har fått vattkoppor, aaww.. ♥
När jag tog fram kameran för att ta kort på honom (Noah) så körde han genast den här avancerade posen, hihi.

Och jo just det.. Jag strök några fler pärlplattor med.


ullisar
2011-03-01 @ 00:03:24
URL: http://ullrika.se

Din yngsta dotter alltså... vackrare unge får man leta efter (och då har jag ändå två själv som jag älskar över allt annat!!)!

Lollo
2011-03-01 @ 23:41:23

Åh, min lilla gojting<3<3<3 Glöm inte maila över bilderna:-) Och tacka Nellie igen för min coola rökförbudskylt som jag ska hänga i bilen:-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0