Idag känns det verkligen att det är måndag.

Väl hemma efter en fantastiskt rolig 30-årsfest i helgen, låg vi mest på soffan och kollade på tv med ungarna. Och så åt vi pizza (fast inte i soffan). Pizza är nästan ett måste dagen efter en riktigt bra fest.

Efter att ha kollat igenom alla bilderna från Lollos fest insåg jag dock (igen) att jag egentligen borde/måste lägga ner både pizza, alkohol och annat onyttigt för en lååång tid framöver. Jisses vad jag har tjockat på mig! Det  är skrämmande hur fort man går upp i vikt jämfört med hur jäkla mycket mer jobb och tid som krävs för att gå ner!

Men som sagt, nu är det måndag och jag får väl göra ett nytt försök - igen. Fråga mig för fan inte hur det går om några dagar bara. Då får du på moppo.

Fotograferingen som skulle varit denna veckan blev inställd för Kevins del. Skittråkigt, men de hade bestämt sig för att ha med två sm-juniorer istället, så det var liksom inte så mycket vi kunde säga. Hoppas på fler tillfällen för hans del bara. =)

Återkommer senare idag/kväll med bilder och skvaller från festen!
Anonym
2011-01-24 @ 15:38:35

prova de röda pillren

Jessica
2011-01-24 @ 15:52:40
URL: http://[email protected]

Jag börjar också "banta" varje måndag..men så fort helgen närmar sen är jag med handen i gottepåsen igen:)

Harriet
2011-01-24 @ 18:28:19

Vi får utmana varandra. Fast jag har en veckas försprång. Ingen alkohol, inget godis och inga kakor etc. Fast i går slang förstås min hand ner lite grand i ostbågeskålen när tjejerna åt.

Jennie
2011-01-24 @ 19:27:26

Tror bestämt att jag ska ta mej en semla nu...

ullisar
2011-01-24 @ 23:00:36
URL: http://ullrika.se

Va synd att det inte blev nån fotning, men det kommer nya tillfällen! Det är jag säker på.



Å du, kameran lägger på femton kilo, glöm inte det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0