På min önskelista

Jag har förälskat mig i lettiska multikonstnären Arthur Berzinsh´s verk, som jag nyligen upptäckte tack vare en bekants instagram-bilder. Han är helt makalös! Jag vill äga vartenda ett av hans alster, men jag är rädd att de ligger liiiite utanför min budget så att säga.
 
En av mina absoluta favoriter är den här, som jag tycker hade gjort sig galet bra över vår soffa i vardagsrummet!
 
 
Maken är dessvärre inte lika övertygad. Om det beror på motivet i sig eller det förmodade höga priset har jag inte klurat ut ännu, men skam den som ger sig. I want it!
 
För att se fler utav Berzinsh fantastiska verk, sök på hans namn bland länkarna högst upp på denna sidan. Mycket nöje!
Anonym
2013-08-31 @ 22:56:46

Det är en för mycket på bilden.

Svar: För mycket? Av vad? Bubblor? Änglar? (Grubblar ihjäl mig här nu ju!)
Petra

Åsa
2013-09-09 @ 10:29:39
URL: http://asassecondtime.blogspot.se

men så underbar!!!

Svar: Visst ÄR den! =)
Petra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0