Jag är en blocket-hora

Det går i perioder, men jag halkar alltid dit igen. Jag pratar om blocket.se - världens bästa fyndhörna! Vad du än letar efter kan du hitta där, bara du har lite tålamod. Och har du riktig tur kan du till och med få det gratis.
 
 
                    
 
De senaste veckorna har jag lusläst alla möbelannonser uppifrån och ned, i jakt på "nya" möbler till 15-åringens nya rum. Eftersom jag vet precis vad jag vill ha så tar det lite tid och tålamod är väl inte min starkaste sida, men jag vägrar att betala flera tusenlappar för helt nya möbler som jag kan få för en bråkdel av priset. Jag bara vägrar! Självklart köper jag bara möbler som är i nyskick (eller sådana som ska vara gamla) och det bästa är sedan inte bara känslan av att ha fyndat, utan även att jag (läs; maken) slipper skruva ihop skiten själva också. Win-win liksom.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0