Fantastiska fredagen den trettonde!

Jag är inte överdrivet vidskeplig eller särskilt skrockfull, det vill jag inte påstå. Men vissa grejer och omständigheter medför ändå ett visst mått av försiktighetsåtgärder och obehagskänsla ifrån min sida... Som till exempel krossade speglar, stegar som står lutade mot husväggar (Jag går inte under dem), A-brunnar (Jag veeeeeet - väx upp Petra!) och datum som fredagen den trettonde. Inte för att det någonsin hänt mig något hemskt det datumet, men känslan av att man kanske bör titta se sig för en extra gång innan man går över vägen finns ändå där. Just in case liksom..
 
Från och med igår är det slut med de dumheterna. Fredagen den trettonde är numer ett favoritdatum! Jag hade en helt fantastisk dag från början till slut och insåg ännu en gång att allting handlar om inställning. Allting blir vad du gör det till!
 
Min dag igår innehöll jobb, positv feedback ifrån vänner och kollegor, kärlek & omtanke, blommor, choklad och nya möten med intressanta människor. Sedan kom en oväntad inbjudan som lök på laxen, till VIP-loungen på Scandinavium och en helt GRYYYM show med musikaliska geniet Peter Johansson, underbart rockiga Nina Söderquist, fantastiska Jenna Lee-James mfl som körde "Champions of Rock" tills taket tamejtusan nästan lyfte och varenda hårstrå på min kropp stod rätt upp!! Det var en tribute till Queen - och vilken tribute sedan!! Jag är fortfarande helt lyrisk!
 
Magiskt. Helt jäkla fucking magiskt...
 
 
 
Efteråt fick jag dessutom följa med backstage och träffa allihopa! Jepp. Sångare, musiker, producenter, arrangörer och en hel del andra bekanta ansikten. ;)  Så oerhört trevliga och ödmjuka allihop! På efterfesten bjöds det på god mat & dryck och flera gånger under denna högst intressanta kväll tänkte jag på hur spännande livet faktiskt är.
 
När jag klev ur min säng klockan sex samma morgon stod detta nämligen INTE på min agenda! Det svänger fort ibland och det gäller att hoppa på tågen som åker förbi helt enkelt!
 
Whoop whoop - nu kör vi!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0